yrnyrn061 Deletedmom2987 bende yeni kullanmaya başladım bilmiyorum ama premium da pudra kokusu var kremli olduğu için herhalde
Duyulurum tazeanne98 iki çocuğuma da kullandım gayet iyi bir bez, sorun yaşamadık. Ayrıca son yıllarda kalınlığı ve pudra kokusu konusunda geliştiler. Koku yok ve inceldi.
ummukerem tazeanne98 ben almıştım direkt pişik yaptı oğluma. Şuan molfix premium indirimde hepsiburada 2. %50 indirimli ve kupon da var adet fiyatı ondan da uyguna geliyor biz 4 numara kullanıyoruz. Hiç pişik yapamadı çok memnunum tavsiye ediyorum
nnoktaa tazeanne98 kargoda molfiximi beklerken bez bitti diye almıştım. Hiç memnun kalmadım kağıt gibi hissettirdi. Bir de pişik yaptı. Hala daha bitmedi paket annemlerin evine bıraktım. Zorda darda kalırsam kullanırım diye.
HeeSenCokBiliyon rana0234 premium aldık bir paket berbat bir bez yapmışlar sürekli sızdırıyor pamuk kısmı 3 şeritten oluşuyor çok kötüydü normal bezi ise aşırı güzel
kardelen2 tazeanne98 ben kızıma kullanıyorum gayet memnunum diğer pahalı markalara göre çok iyi tavsiye ederim
tazeanne98 kardelen2 yapısın bende çok beğendim saf pamuk resmen molfix son zamanlarda bozdu gibi pamuğu azaldı gibi yanlardan da sızdırıyor gece sabaha karşı baktığımda
fatos_senqoz Can bebe ve e bebeğin poff markasıda güzel pişik vs yapmıyor taşmada olmuyor fiyat olarakta uygun tavsiye ederim
nazsezer Denemek için aldım ama naylon yapıda ve çiş göstergesi yok Molfixe geri döndük hem pamuklu hemde daha uygun.migrostan alıyoruz orada çoğunlukla indirimde oluyor
1anne1cocukk nazsezer bende aynı şekilde Migros’tan aldım hep bebeğim doğdu doğalı çiş cebi yok ciş göstergesi yok hışır hışır ediyor ben beğenmedim BİM bezini bi gaflete düşüp aldım şehir dışına anneme gidince paket öylece duruyor