sleepy ve molfix kullanıyordum taşma yapmaya başladılar. prima aldım memnundum da geceleri takıyordum. sonra jenny willy gördüm deneyeyim dedim. benim için primadan farksız oldu. gece taşma vs asla yapmıyor pişik de yapmadı. artık gece gündüz bunu kullanıyoruz.