Gzdmn Selda3548 e devlette benim Analik yaziyor yaninda bilgi yok diyor bu nedir? Ben sut parasi 300 lira dogum da 180 almistim sanirim. Baska var mi alacagimiz?
EceSude Bytgll Bulunduğunuz ilin aile ve sosyal politikalar müdürlüğune başvuru yapıyorsunuz doğum yardımı parası diye bebisin TC si ile o ay içinde PTT ye adınıza yatıyor