imaslpr oylesinebiri__ fakir iyi gibiydi aslında rose gold serisini almıştım çeyizime motor bi kere arıza yaptı sadece ama aparatları kırılıyor evett
HELELEKADIN imaslpr aynen ilk başta çok güzel görünüyordu ama fos çıktı malesef Tefal iyi diye duydum hep
anonimli imaslpr o zaman komple sette tefal öneririm benim yengem yıllardır kullanıyor onu Benim sadece mikser ihtiyacım olmasa bende onu alırdım
imaslpr 6331 shb 3186 canım benimki trendyolda yorumlar da öyle herkes benim gibi dandik diyor sanırım bu üründe sıkıntı vsr ama yaşattığı mağduriyetden sinbo almıycam bidaha
suheyla92 imaslpr bende Karaca Mastermaid Power Multifunctional 10 in 1 var cok memnunum, halamda da Karaca pro multimax 6 in 1 var o da cok memnun. Hangi tarz daha kullanışlı gelecekse onu tercih edebilirsiniz
imaslpr suheyla92 karaca müşteri hizmetlerinde iyi mi? Kırılma arızalanma vs yardımcı oluyolat mı? Tabak çanakta iyiler ama elektirikli alette iyi değil diye duymuştum
KayraVeAnnesi_06 imaslpr Fakir kullanıyorum 7 yıldır çok da memnunum Ben kek pasta da çok yapan biriyim çırpmasını çok beğeniyorum hatta başkalarında kullandığımı asla beğenmiyorum
6331 imaslpr kimisi iyi kimisi kötü diyo şans işi galiba kız kardesimde yeni aldı beğendi trendyolda sipariş etmistik
ftmylm imaslpr bilmiyorum valla ya kutusu filan olsa bakayım diyecektim el blendır kısmı kırmızı diğer kısımlar şeffaf kapaklar siyah
suheyla92 imaslpr basima gelmedi o yüzden bisey diyemiyorum ama iyi olmak zorunda 2 sene garanti kapsamında zaten. Hiç olmadı yedek parca bulmak cok kolay