Ya anlamıyorum neden devletin veredigi iyi değil diyorsunuz mesela ne kadar eminsiniz devlettin verdiği her şey çocuklara bebeklere zararlı mı niye veriyorlar o zamann bu kasten mi yapılan bir şey o zaman ben anlamıyorum ben vermişler şimdi ogluma 5 aylık demir ve devit kullanıyorum ne yapıyor peki devletin verdikleri bir de onun açıklar mısınız