katerinapetrova Kızlar bebeğim 4 aylık bugün aşı+kontrol günüydü demir damla başlayalım dedi devletin verdiği demiri almadım ben içeriği temiz değil diye siz hangisini kullanıyorsunuz
goktugunannesi5 katerinapetrova Biz ocean kullanıyoruz ama en iyi bestiron diyorlar bu bitince bende bestiron alacam
oylesinebiri__ katerinapetrova oceon microfer kullanmıştık ama içeriğinin temiz olmadığını söyleyenler var şu an
katerinapetrova oylesinebiri__ ben de ocean microfer 30 ml aldım bugün kullananlar da var baya ama üstünde 4-10 yaş yazıyor onu görünce aklım karıştı
analikzormus oylesinebiri__ eczacı tarım bakanlığı onaylı o sağlık bakanlığı değil dedi ondan almadım ben
userim katerinapetrova o tüm vitaminlerde genel yazı olarak yazıyor ama yenidoğan zamanı da kullanılıyor