azraervameva 1koalannesi kıyafetini çıkartıyorum değiştirip hemen geri takıyorum.sadece boncuklu iplerini cıkartıyorum.üst tarafını harcaman cıkarmıyorum.daha kolay oluyor.ilk 4 hafta güzel ilerledi Sonra durakları.tekrar 3 hafta sonra yine kontrolü var
yagmurmoms1 1koalannesi 2.5 aydır kullanıruz. Bizimki pelvik bandaj. Hiç ama hiç çıkarmadım. Sadece banyoda. Oda 15 günde bir. Yıkayıp giydirip geri taktım. Ağlasada çıkarmadım. 8 gün sonra randevumuz var bakalım. İnşallah iyi haber alurız yine
azraervameva 1koalannesi kıyafet üzerine takıyorsunuz dimi? Çıkartmadan değiştirebiliyor musunuz Bizde günde 1 saat izni var ama oda alt değiştirmeden banyo süresinde bitiyor zaten
1koalannesi azraervameva sizin bacaklarda derece kaç peki ? Günde bir saat palvik vandalda hakkımız vardı , ama Tübingen cihazına geçtik doktor hiç çıkarma dedi , 20 günde bir banyo yapılacak
azraervameva yagmurmoms1 bizimde gelişimi geriliğiydi aynı şekilde en son 57 di o şekilde 3 hafta ilerlemedi açı.3 hafta sonra tekrar kontrole gidicez İnş ilerlemiştir
yagmurmoms1 azraervameva inşallah iyi haber alırsınız da bi an önce iyileşir. Bizdede bi ara duraklama oldu. Sol kalça 48 de takılı kaldı. Benim de moralim bozulmuştu. Bi üç hafta falan daha taktık. En son 55 olmuştu. Ya bizde de şuan tekmeleri güçlendiği için ayak baş parmaklarında tırnak batığı oluştu. Şimdide onla mücadele ediyoruz
azraervameva yagmurmoms1 pavlik bandajı çorapların üzerine takıldığı için olmuş olabilir.çorapları küçük yada parmaklarını sıktıysa
yagmurmoms1 azraervameva 3 yaş ablasının çorabını giydiriyorum. Sıkmasına imkan yok. Çoraplarının ucuna sünger koydum yoksa daha kötü oluyordu.
yagmurmoms1 @“azraervameva”#p38268109 evet ya 4.5 aylık oldu haliyle hareketleri arttı. Her sevinmesinde bandajın içinde 10 kere ayaklarıyla tekme atıyo. Bende çorap kısmını ayagından çıkrdım. Baş parmağı boydan boya kızarıyo ve şiş. Yarın bi dr a götürcem
azraervameva yagmurmoms1 çok geçmiş olsun bandajı sıkıyor da olabilir.benim kızımda 4.5 aylık tam hareketli zamanları.bu arada tekme atmaları gelişimleri için iyi demişti doktor süreci hızlandırmak bakımından
defnedilej yagmurmoms1 çorap sıkıyor falan yazmışsınız.kilotlu çorabın parmak uçlarını kesin.popo ve perine kısmını da kesin .bu sayede parmaklarını vs sıkmaz dolaşımı bozulmaz.aynı zamanda bezini de değiştirirken bandajı açmamış olursunuz.zaten açılmaması gerek.size bandaj aldıgınız yerin eğitim vermiş olması lazımdı.
yagmurmoms1 azraervameva kesinlikle. Ama bu savaşı bebişler kazanacak. Dua edelimde bunla kurtulsunlar. Ameliyata falan gerek kalmadan