asyahan Hanımlar merhaba. Kızımda sağ kalçasının yuvası tam gelişmemiş . Başına gelen bilgisi olan var mı bu durum hakkında
defnedilej asyahan kızımın sol bacağında gelişim geriliği vardı.açıları baya düşüktü alfa 48 di.5ay pavlik bandaj kullandık.çocuk büyüdükçe takmak zorlaştı.üç aylıkken taktık.8 aylıkken gece takmaya geçtik.sonra ona da izin vermemeye başladı.velhassıl kalçası yerine oturdu.fakat farklı bir açı var asıl onu takip ediyorlar o 32 çıkıyor kzıımın.hocamız pavliği çocuk artık istemeyince tübingen önerdi ama onada izin vermedi kızım.mecburen bırakdık.şimdi 13.5 aylık.iki üç ayda bir kontrole gidiyoruz.duruma göre 2-3 yaşında ameliyat planlayabşlirz yada kndiliğinden de düzelebilir dedi hocamız.malesef çok uğraştık bu kadar oldu.şimdi küçükkken hiç çıkarmadan takın .biz taktık ama çocuk hareketlendi diş sancıları başladı ondan sonra takmamıza izin vermedi🥹
isimli00 asyahan benim bebeğimin usgde sol kalça 59 sağ kalça 61di. ortopedi doktorumuz röntgen sonucuna göre pavlik bandajı takdi bugün 3. günümüz bebeğim çok huysuz. en az 1 ay ve günde 23 saat takılı kalacakmış. röntgen de kalça kemiği yuvaya tam oturmamış
asyahan azraervameva 17.aya girdik doğduğundan beri takipliyiz. Sınırda olduğu için düzelir dediler ama her kontrolde devam ediyor gerilik. Size herhangi bir tedavi uygulandı mı. Kaç aylıksınız
1koalannesi azraervameva ilerleme var mı peki 1,5 ay olmuş sizin , bizim bugün takıldı alt değiştirme işlemini nasıl yapıyorsunuz?
damlabayrak yagmurmoms1 benim kısmında tip 3 palvik bandaj mı takılı ve ultrasona gittiğinizde yükselme olmuş mu acaba
yagmurmoms1 azraervameva çok şükür ya var tabi. Bizimki çıkık değil kalça gelişim geriliği vardı. Kalçada kemiğin yuvası oluşmamıştı. Şuan sağ bacak tam oturmuş yerine. Sol bacak dereceside 55 olmuş.
1koalannesi Benim de kızımda gelilim geriliği var , üç buçuk aylıkken palvik bandaj kullandık üç hafta ama işe yaramadı , şu an 4 ay 1 haftalık ve bugün Tübingen cihazına geçiş yaptık , kızım çok huzursuz 😞
azraervameva yagmurmoms1 bizimde gelişimi geriliğiydi aynı şekilde en son 57 di o şekilde 3 hafta ilerlemedi açı.3 hafta sonra tekrar kontrole gidicez İnş ilerlemiştir
azraervameva 1koalannesi kıyafetini çıkartıyorum değiştirip hemen geri takıyorum.sadece boncuklu iplerini cıkartıyorum.üst tarafını harcaman cıkarmıyorum.daha kolay oluyor.ilk 4 hafta güzel ilerledi Sonra durakları.tekrar 3 hafta sonra yine kontrolü var
1koalannesi azraervameva Palvik bandajı üç hafta kullandık bizde işe yaramadı maalesef hiç ilerleme yoktu , araştırma hastanesine gittik prof önerdi Tübingen cihazını , o taktı hatta