umayy06 Hipp Organik Combiotic kullanıyorum hastanede ilk aptamil vermişlerdi eve gelince kullandık ama memnun kalmadım, Hipp’e geçtik çok memnunum her gün mutlaka 1-2 kaka yapar gazını kolay çıkarır. Deneyebilirsiniz. Bir de ilk 3 ay forbiome minies kullandım bağırsakları için. Doktorunuza bunu da danışabilirsiniz. Şu an 3,5 aylık forbiome’u bıraktık mamanın içindeki prebiyotik ve probiyotikler yeterli geliyor 🙏🏻