Merhaba benim 29 günlük bebeğim var aptamil pronutra 1 kullanıyorduk ama çok kusuyor onunla ve toplatılanlardanmış birde kaka sorunh olmaya başladı 7 gündğr yapmadı mamayla kakasını bugün iade göndericez ama hangi mamaya geçsek kararsız kaldık önerebileceğiniz varmı veyada yenidoğan yoğun bakımlarında hangi mama kullanılıyor biliyormusunuz