Prensescilek ahs06 bende iki çocukla zor olur diye tereddüt etmiştim ama hamdolsun çok güzel bir yolculuk oldu . Oğlum için beşik verdiler orada uyudu bütün yolculuk boyunca 🥰 sizde rahat olun ve Allah’a bırakın 💕
ElisaMom_ herseyimcocuk mecburiyetten biniyorum ailem Adana’da ben İstanbul’da o kadar saati otobüsle çekmemek için yoksa imkansız gibi bişey benim için🤯