1cocukannesi_1 [silindi] az önce aynı soruyu instagramda doktor osman gönülal cevaplamış 1 şişeyi anne babayla paylaşarak içebilir fazla içmediği sürece sıkıntı olmaz demiş
Minnakordek [silindi] direk icirmedim ama börek ekmek falan yapınca normal su yerine koyuyorum yada süt koyuyorum vijdanen daha besleyici olduğunu düşünüp rahatlıyorum ama az bişey çünkü bebeklerin böbrekleri o kadar minerali suzemeyebilir uzmandan görüş almak çok daha iyi olur
[silindi] Minnakordek şu an danışacağım bir uzman yok maalesef. Doktor değiştireceğim. Bir yudum tattırdım korktu zaten
BordoHuniliAnne [silindi] çok fazla içmemeli kızım 2,5 yaşındayken sormuştum, doktorumuz bize “bir kaç yudum içsin, en fazla günlük yarım şişeyi geçmesin, tuz oranı fazla olduğu için bebek de olsa tansiyonunu çıkarır” demişti.