girlandboy_mom [silindi] bence verilir kuzum ya mineral falan varya atıyorum yarım çay bardağı gibi verirsin bundan da bişey olacağını sanmıyorum
ebrusafura Kızım 15 aylık ben sadece şişesini veriyorum oynasın diye geri atıyorum hiç içirmedim benimki içmez zaten ne ayran içti ne meyve suyu 😅
[silindi] ebrusafura ya dün akşam eşim maden suyu içerken delirdi 😂😂 cesaret edemedim ama bu akşam bi tattırıcam
Pamukhanim_ [silindi] ben kızım içiyor hatta biz kola içerken sinir oluyor yemekte pekmez ile sodayı karıştırıp veriyorum ben birde yazın suyuna koyuyordum instagramda bir doktor da duymuştum faydalı diye
beybitolat [silindi] hahshshshsh evet kuzum krize giriyorlar ama içincede 2.yuduma yanaşmıyorlar 😂 dene bakalım sevecek mi😂
banauygun [silindi] tadına baksın ama sakın yarım bardak bir bardak vermeyin doktorların dediği maden suyu dağlardan çıkan maden suyu marketlerde satilanlar değil asit yani mideye ne kadar zararlı heleki çocuğu
beybitolat [silindi] shhshshshahhaja e aşkım ben sana dedim jsjsjjsjaja ama yarın içerken gene isteyebilir 1 yudumdan sonra gene yanaşmaz ahhshshshs