Umutoglum annelikyolculugumm teşekkürler inşallah dediğiniz gibi olur günlerdir randevu kovaliyorum çünkü 🥰
birgencmom Umutoglum ben 182 yi aradım 2 saat kadar önce onay kalkmış sadece gelemeyecek olursan onu bildirmeni istiyorlar
EcrinMelek1- @Umutoglum benimkinde de aktif randevu yazıyor onayla butonu yoktu o şekilde geldim şuan sıra bekliyorum yani iptal olmamış ben bı kaç gün önce almıştım randevumu belkide o yüzdendir
Blablablabla Umutoglum en son geçen hafta onaylayacaktım onaylanmıştı kadın doğum gittim. Telefonla aranmadıysanız otomatik onaylanmış olabilir.
seda2852 @Umutoglum ben de geçen kendime ve oğlum için almıştım ikisnde de aktif randevu yazıyodu onaylama yapmamama rağmen randevum aktifti dün de arayıp onaylattılar bugün gittiğimizde aktifti randevumuz
Busra3460 Umutoglum benimde çarşamba günü randevum vardı , şimdi 182 ile görüştüm ve randevu onayı kalktı dedi iptal olmaz dedi