Umutoglum Yarına randevum var kadın doğumdan onaylamazsam 15 gün tekrar randevu vermiyolar ve simdikini de iptal ediyorlar deli olucam onayla çıkmıyor aktif randevu yazıyor sadece 182 arıyorum çalmadan kapanıyor yaşayan var mı randevum iptal olur mu arkadaşlar
birgencmom Umutoglum bende mhrsye giriş yapamıyorum yani e devlet yada e nabız istiyo ne alaka yani kayınbabama oradan randevu alıyordum kolay bi şekilde şuan giremiyorum
Deletedmom2987 Umutoglum Aktif randevu yazıyorsa onaylanmıştır. Benim gittiğim hastanede kioks makinesi vardı tc ile ordan onaylıyordum randevu saatini. Aktif randevu olarak gözüküyordu mhrs’de.
Umutoglum simseklivekalpli randevuyu onaylamazsan iptal ediyorlar en geç bir gün önce akşam 8 den önce onaylaman gerekiyor
Umutoglum birgencmom e nabizdan girince de onaylayamiyorum ki sistemsel hata var sanırım 182 ye de ulaşılamıyor
beybitolat birgencmom evet geçen gün bende randevu alacaktım oğluma ama alamadım mecburen 182yi arayıp aldım
Umutoglum beybitolat evet normalde onay bekliyor veya onay gerektirmiyor falan yazardı ama şimdi sadece aktif randevu yazıyor
Umutoglum Deletedmom2987 her zaman aynı hastaneye gidiyorum küçük bir ilçe normalde onay bekliyor veya onay gerektirmiyor gibi şeyler yazıyordu şimdi sadece aktif randevu yazıyor
Umutoglum beyzae19 evet ben hep e nabız üzerinden kullanıyorum zaten tahlil sonuçlarına vs bakmak için de güzel bir uygulamaydi. Ancak kaç gündür dediğim gibi uğraşıyorum eğer iptal olursa yine 15 gün beklemek zorunda kalicam ve hamileyim zaten randevu zor bulunuyor test günleri geçecek diye korkuyorum 🥹
csmsk Umutoglum benim de çarşamba günü randevum vardı altında sadece aktif randevu yazıyor, normalde randevunuzun onay zamanı gelmemiştir yazardı. 182 ye ulaşmaya çalışın bence.
Umutoglum csmsk ya hiç sormayın deli olucam bu kadar da olmaz bir tane muhattap bulamıyoruz! Acaba onay sistemi kalktı mı diye düşündüm araştırdım ama öyle bişey yazmıyor
birgencmom Umutoglum ben 182 yi aradım 2 saat kadar önce onay kalkmış sadece gelemeyecek olursan onu bildirmeni istiyorlar
Blablablabla Umutoglum en son geçen hafta onaylayacaktım onaylanmıştı kadın doğum gittim. Telefonla aranmadıysanız otomatik onaylanmış olabilir.
annelikyolculugumm Bir çok randevuya onaylamadan gittim direkt onaylanmış oluyor zaten, gitmezseniz 15 gün alamazsınız ya da onaylı olsa da son saatler iptal ederseniz alamazsınız diğer türlü bir şey olmuyor.
Umutoglum annelikyolculugumm teşekkürler inşallah dediğiniz gibi olur günlerdir randevu kovaliyorum çünkü 🥰