birerkekbirkizannesii 12betul âmin inşallah Allah razı olsun o güzel duaların için hepimizin evladı sağlık uzun Ömürlü olsun inşallah♥️
birerkekbirkizannesii Elif337798 çok teşekkür ederim aslında çok dikkat ediyorum annem anneciğim demeye ama benim kız ismimi öğrendim
birerkekbirkizannesii lunalunuay benim kızım hiç anne demedi şu ana kadar ilk defa ismimle seslendim ve bir haftadır aralıksız devamını getiriyor inşallah öğreneceğiz Allah evladınıza uzun ömür verirse sizinle çok tatlı oluyorlar
rumeysadc1 14 aylık bebeğim herşeyi diyor ama anne demiyor aynı durumdayız canları sağolsun da ömür boyu diyecekler zaten
Elif337798 AnneVeKuzusu benim kisi de elif derdi onun yanında kimse size adınızl seslenmesn ben her kesi tembihlemiştim haticenin annesi deyin diye
birerkekbirkizannesii Elif337798 evet evet benim etrafta bundan zevk alıyor ismimi dedikçe hoşlarına gidiyor daha çok tekrar ettiriyorlar İllaki diyecekler artık
Elif337798 birerkekbirkizannesii aynen desinler bir zahmet siz bu durumdan rahatsız olduğunuzu açıklayın
UrbanMom birerkekbirkizannesii oğlumda 18 aylıkken ilk baba sonra anne dedi simdi kafasına eserse bana degilde babasına ya da teyzesine adıyla sesleniyor simdi daha buyudu tabi benden duymuş ogrenmis isimleriyle seslenirken 😂