ranarumeysa Benim iki yaşındaki oğlum da meyysa anne diyordu adım Rumeysa 😂 duyanlar başkan annen mı var senin diye dalga geçiyordu
birerkekbirkizannesii ranarumeysa hhahahahah yaaaaaa ölürümmmm yaaa varya ne tatlı oluyorlardır oyle🫣😬
12betul birerkekbirkizannesii Benim ki de 13 aylık . Yerim ben onu maşallah fındığa sağlıklı hayırlı uzun ömürleri olsun 😂 yarım yamalak deyişi ne tatlıdır 🩷
birerkekbirkizannesii 12betul ay sızı hatırlıyorum allah uzun ömür versın 2 tane de buyuklerı vardı doğru hatırlıyorumdur umarım☺️ masallah 3 cocuk bu kdr genç güzel anne🧿
Balbulutu Elfgrn 🤭 çocuklar böyledir işte maşallah çok zekiler. Öyle şimdi de sürekli anne diyorlar peşimizden
12betul birerkekbirkizannesii Evet ebet canım Allah razı olsun 🌸 3 kız anası ah ah dışım diri içim çürük 😂 Şaka bir yana erken evlenmenin tek ve en güzel yanı evlatlarında büyümek 🩷
allwrite Bunu dert edinmek için henüz çok küçük. Sanırım anne telaffuzu zor bir kelime. Benim bebeğim de 18 aylıkken anne dedi ilk kez. Halbuki aylardır baba, dede, anneanne (anane), abla ve abi vardı. Sıra en son bana geldi.😊
birerkekbirkizannesii allwrite hahahah dert degıl de he hoşuma gıdıyor hem hep öyle kalırım acaba dıyorum ınsallaj kalmaz☺️
birerkekbirkizannesii 12betul evet sımdı ne güzel büyüklerle kız kıza sohbet muhabbet kahve🤗 Kız annesı olmak gerçekten çok güzel helekı 3 tane kız çocuğu bı evde Rabbım her gün rahmet ındırıyor o eve 3 kız annesı cennetlik derler♥️
gg3848 birerkekbirkizannesii yeğenim uzun süre annesinin ismini söyledi enin sonunda söyler merak etmeyin sonra da bıkacaksınız🙈
birerkekbirkizannesii gg3848 hahahaah valla bazen suan bıle darlandırıyor sonrası ne olur bilemedim♥️
12betul birerkekbirkizannesii Ya evet rabbim inşallah evladınla sana da büyümüş genç kız olmuş hallerini sağlıkla görmek nasip etsin. Evin bereketleri inşallah . Rabbim terbiye ile yetiştirmeyi layık gördün inşallah . 🥰
birerkekbirkizannesii 12betul âmin inşallah Allah razı olsun o güzel duaların için hepimizin evladı sağlık uzun Ömürlü olsun inşallah♥️
Elif337798 Benim kızda öğleydi baktım olmuyor onunla her konuşmada efendim anneciğim söyle Annem ben senin annenim kocam bile adımı cağıramazdı aşkım derdi şimdi 3 yaşında anneciğim den başka bir şey demez biraz sabırla hal oluyor
birerkekbirkizannesii Elif337798 çok teşekkür ederim aslında çok dikkat ediyorum annem anneciğim demeye ama benim kız ismimi öğrendim
Pamukhanim_ birerkekbirkizannesii yok yok kalmaz eşimin yiğenleri annelerine adını söylüyordu 14-15 aylıktılar sonra unuttular
lunalunuay birerkekbirkizannesii 17 aylık ağlarken ya da sıkışırsa anne derdi. Annem gelince adımı öğretti bir hafta adımla seslendi bana ama ben hep konuşuyordum anneye gel anneye öpücük ver gibi bir haftadır sürekli anne diyor babayı bile unuttu resmen anne diyor sonra ben efendim kızım efendim bebeğim diye saydırmaya başlıyorum onu mu hoşuna gidiyor bilmiyorum artık:D
birerkekbirkizannesii lunalunuay benim kızım hiç anne demedi şu ana kadar ilk defa ismimle seslendim ve bir haftadır aralıksız devamını getiriyor inşallah öğreneceğiz Allah evladınıza uzun ömür verirse sizinle çok tatlı oluyorlar