cansuaslan01 bizde otizm tanısı aldık, şuan bireysel ve Ergoterapi alıyoruz haftada 4 gün olacak şekilde. Anneler gerçekten bir şeylerin yolunda olmadığını hissediyor, benim oğlum ismine dönüp bakmazdı, her girdiği ortamda kulaklarını kapatıyordu seslere karşı aşırı hassastı, yaşıtları ile iletişim kurmazdı hatta bazen bizimle bile, işaret parmağını kullanmıyordu, istediği bir şeyi ya kendi alır getirirdi ya da ağlayarak belirtirdi ve daha bir sürü şey, şimdi zorlu bir süreçten geçiyoruz tek temennim yaşıtları ile aynı olabilmesi, sağlıklı bir şekilde iyileşmesi. Çok zor bir durum Allah bu durumu yaşayan herkese kolaylık ve şifa versin içinde oğluma da 🤲🏻🤲🏻