zeynepzp canım , 2 aydan sonra biraz uyku açısından rahat edersin . 3 ay 4 günlüğe kadar rahattım . 4 saat falan uyuyordu , kimi zaman 5 saat
3 ay 4 günlükken 4. ay atağı başladı
Resmen ilk ayları arar oldum . Yarım saatte bir uyanıyor şaka değil
Şuan 4 ay 7 günlüğüz atak bitmedi ama uykular birazda olsa uzadı tabiki .
Malesef bebekler büyüyene kadar rahat yok , uyku yok