sariniz13 esraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bizimde böyle anlamadım neden ??? Yani her zaman yediği şeyleri yiyor sadece bez numarasını 5 yaptım ondan sonra böyle oldu gece uyurken bi kaç kez taştı gece duşa sokamadığım için öğlen soktum acaba o yüzden mi oldu diyorum bilmiyorum
esraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sariniz13 aynen öyle bende anlamadım daha öncede emziriyorum alerjisi olsa daha öncede olurdu mutlaka diyorum havalardan dolayı soğuk olduğundan mı anlamadım çoğu bebekte var
sariniz13 cicianne79 asla kalın giydirmen sokağa çıkarken bile tek kat birde üstüne tulumunu giydiririm zaten sıcağı hiç sevmez sanmıyorum o yüzden olduğunu
karayell esraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mustelanın atopik ciltler için olanını kullandım ama bizde bir işe yaramadı her bebek farklı oluyor şu an bioderma atoderm intensive baume kullanıyorum yok denecek kadar azaldı
esraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa @“karayell”#p38257787 bende mustela kullandım hiç faydası olmadı ama dün ve bugün Bioderma atoderm creme ultra kullanıyorum iyi gelir mi bilmiyorum
karayell esraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ilk kortizonlu krem kullandım geçirdi sonra günde iki kere sürdüm ve bir daha çıkmadı yüzünde arada sırada tekrarlıyor sonra yine sönüyor
ayse0575 esraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa öncelikle çok tüylü şeyler giydirmeyin. Sürtünme olursa o bölgelerde tetikler. Sıcak baş düşmanı o kızarıklıkların eviniz 22 23 derecede olsun. Sık sık nemlendirin ama parfümsüz temiz içerikli ürünlerle nemlendirin. Bebek yağı kullanmayın kesinlikle. Ben bioderma atoderm kullanıyorum çok iyi geliyor. Her duşta şampuanlamayın haftada 2 kere şampuanlayın. Pamuklu şeyler giydirin. Biz çok zor atlattık atopik dermatit hala daha böyle sürtünsün içinde naylon karışımı şeyler giydireyim hemen kızarır. Geçmiyorsa kızarıklıklar kalıcıysa alerji düşünülebilir bi uzmanla görüşün🙏🏻
esraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa karayell peki kortizonlu kremi kaç gün kullandınız kaç gün sonra geçirdi ilk zamanlar sürdüğünüzde artma oldumu
karayell esraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 5 gün sabah akşam. Hayır artma olmadı belirgin şekilde iyileşti
guulceem esraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bepanthol sensiderm kortizonsuz kremini deneyin bizim kozarıkları geçirdi