otuznisan ay ne kadar üzücü ❤️🩹 banada abarttığımı söyledi bir ebe .o kadar ağrıyor sancılanıyor olamaz dedi hasbinnallah . İyiki iyiki birde yardım eden oldu maddi olarak Allah bana elini uzattı .kızıma kavuştum .uzun süre kendime gelemedim ve başka çoçuk istemiyorum kanama nasıl normal olabilir şaka gibiler