Dedektifgadget yaaa. İyi ki o an doğru kararı verebilmişsiniz. Yani onlara kalsa demekki sizi hala daha bekleteceklerdi. Yazık ya.
O alttan muayene olayı zaten nefret bir şey. İnsanların canını hiçe sayıyorlar. Dayanır dayanır bekleyelim diye kaç bebek gitti kim bilir.
Bide hamileliğimde benim çok yoğun kanamam vardı merkeze gidemedim ilçede ki kadın doğum doktoruna gittim acil bir şekilde. Kadın randevusuz alamam dedi acilden giriş yapmıştık halbuki yukarı çıksın nst çekilsin demiş orayı arıyoruz burayı arıyoruz rica minnet kabul etti beni çıkar altını dedi baktı bebeğin kalbi atıyor niye bu kadar acıtasyon yapıyorsun sen bi psikoloğa git dedi eşime de siz bunu psikoloğa götürün dedi ben şok oldum. Neden böyle konuşuyorsunuz normal olmayan bir şey yaşadım kanama sonuçta dedim. Canım seni burda kimse teselli edemez dedi. Okumuş doktor olmuş ama insan olamamış hatırladıkça gırtlağına yapışasım geliyor. Böylelerine emanetiz işte