Pnr22 benimkide 15 aylik gerçekten bittim artık gece uyumuyo gündüz sürekli zirlar oyuncak oynamaz herseyi bahane eder ağlar bizede gozlerini çok ovusturuyor fiye zatiden damla vermisti onu içtiği zaman uyuyor ama onuda kacgun icebilirki bu gece sabaha kadar ağladı aptamil pronutra 3 kullanıyorum ondan olurmuki dedim sonkullanma tarihi tutmuyor ama umut işte eşim uyandimi hip almaya gondericem