Ballilokmam11 mom97X şimdi kalkmıyor. Ama memeyi bıraktığımız dönem su istiyordu munchkin suluk kullanıyoruz ondan içiyordu
HELELEKADIN mom97X destek arıyor muhtemelen benimki emmeyi bıraktıktan sonra temas istedi ellerini tutmazsam asla uyumaz mesela ayağımda yada yanımda farketmiyor sanırım seninki de öyle olmuş
kanalizzze59 mom97X 22 aylık gece 1-2 kere su içmeye kalkıyor Suluğu var biberon sadece 6-7. Ayda verdim
Pamukhanim_ mom97X çok nadir uyanıp şu diyor bardak ile veriyorum normalde de biberon suluk kullanmıyor
emosss__ Benim oğlumda su için kalkıyordu bi süre verdim ama sonra bıraktım sallayıp tekrar uyutuyorum falan alıştı şimdi hiç gece su istemez
mom97X emosss__ salladığınızda ayakta mı beşiğini mi salladınız acaba ? Benimki pış pış la tatmin olmuyor