mom97X Kızlar çocuklarınız gece su içmek için uyanıyorlar mı ? Benim kızım (20 aylık) su İçin geceleri 2-3 kez kalkıyo, içerken de uykuya dalıyor tekrar Bi de eğer kalkıyolarsa ne ile suyu veriyorsunuz ? Biberon mu suluk mu ?
HELELEKADIN mom97X benimki de sürekli kalkardı evim çok sıcak ( petek en düşükte olmasına rağmen) o yüzden sürekli kalkıyordu uzun süredir yatak odasının peteği kapalı terlemediği için su içmeye de kalkmıyor 24 aylık şuan
eylullina17 mom97X 17 aylık kızım her gece 2 kere su içmeye uyanıyor. Avent Pipetli suluk kullanıyorum onunla içiyor.
3kedili2bebekli mom97X benimkiler kalkıyordu sulukla veriyordum 1.5 yaşta doktor verme bezi birakamazsin dediği için bıraktım