Merhaba kızlar son 1 yıldır ne yesem dokunuyor. O yediğim şey dokundu diyip onu yemiyorum bu defa başkası dokunuyor. Yedikten hemen sonra bi hazımsızlık, geğirme hissi, bazen midemde huzursuzluk, sancı bulantu hepsini yapıyor. Stres kaynaklı olduğunu düşündüğüm için gitmedim doktora çünkü endoskopiden korkuyorum ama gittikçe artıyor şikayetlerim. Kızartma, hamur işi, çikolata, bulgurlu şeyler mahfediyor özellikle. Başına gelen var mı ?
İBS mi gastrit/reflü mü ne olabilir ?