beybitolat keşke gitmeseydi naptınız diyorum hiçbir şey,benimle oynamadılar diyor. Eve geldi 12ye 15 kala parmak boya diye ağladı aşırı uykusu vardı ağladı epey şimdi uyudu. Madem istiyorsunuz çocuğu ilgilenin yani çocuk ne ister oyun. Ondan sonra bana diyorlar ki çocuk sen yokken kendi oynuyor. Mecbur kalıyor demek ki