Kızım babannesini arattı oraya gelicem dedi sonra ben yarın gönderirim dedim iki taraftan ısrar edilince tamam ama orda kalmak yok dedim. ChatGBT sordum valla tamir edilir dedi. Sizde de esneme oluyor mu ya. Hayırın arkasında duramamak içimi kemiriyor