55eren55 ver ver pes etmeyin doymuyor die düşünmeyin hiç.Ağrısı olur emmek ister,üşür emmek ister,korkar emmek ister kilo alımı normalsa doyuyordur her türlü o yüzden stres olmaya gerek yok hiç bi an bile düşünmedim bebeğim doymuyormu acaba die hep emzirdim