Elaozlem Merhabalar bebegim 2 aylık emziriyorum bebegimi yatırıyorum hemen geri uyanıyor aglıyor mama verince uyuyor çevremdekiler bu çocuk doymuyor diyorlar mama ver diyip duruyorlar ben de korkuyorum sütüm kesilir diye ne yapmam lazım bilgi verirmisiniz?
Mirayimran Elaozlem kilosunu takip edin bende denemek için 2 haftadır sadece emzirdim veya sağdım verdim hiç mama vermedim bugün kilo kontrolümüz var bakalım sütüm kilo aldırmış mı yoksa az mı aldırmış ona göre doktor tavsiyesi ile mama takviyesine başlıycam sizde bu şekilde deneyin
Neslimmmmm Elaozlem ak desede guk desede meme verceksiniz sadece aç olduğu için istemez memeyi bizde öleydik hep mememdeydi hiç mama vermedim kilo alımları hep iyi gitti çok şükür 4 aylık olduk şimdi
fistikcisahap Elaozlem bizimde öyle geçen haftalarda meme maka gittik 200 gram almış bu hafta maka çok as verdim kilo kaybetmiş süt yeterli değil emdikten sonra mama verin dedi doktor
Elaozlem Mirayimran benim bebegim küçük dogdu doktora sordum gelişimi için mama verim mi diye ver dedi
Neslimmmmm Tazeanne0134 sağılan süt göğüsteki süt miktarını göstermez yani sağım yaparak ne kadar sütün olduğunu anlayamazsın bebek emdikçe süt üretilir
balsurubu 3 aylık olana kadar koala gibi emerek yaşadı bizim oğlan. Kilosu normalse hem dünyaya alışmaya çalışıyordur hem de size ihtiyaç duyuyor olabilir...
Gizemabc Neslimmmmm evet bence de. Hem bebek aktif olarak sadece anne sutu aliyorsa, gun icinde saginca sut de cikmiyor dogru duzgun
Elaozlem Neslimmmmm benim bebegim zayıf oldugu için ek olarak mama veriyorum ama çevremdekilere kalsa sürekli mama vericem
Mirayimran Neslimmmmm şimdi 4 ayınızda hala devamlı memede kalmak istiyor mu yoksa birazda olsa düzene girdiniz mi ilk aylar kadar mı kalmak istiyor ?
55eren55 Neslimmmmm haklısın bazen bende diyorum ne çok emmek istiyor bazen büyük abdesti içinde emmek ister bende şimdi her istediğinde veriyorum
Neslimmmmm Elaozlem çevreyi dinlersek ooo biz çocuk büyütemiyoruz:)) hepp tıkadım kulaklırımı onlara öle yap sende bebişinde toparlar merak etme kilo alımı iyi sağlıklı olduktan snra zayıflığını takma
Mirayimran Elaozlem yani niye hemen mama vericeksin demiş ki ? Bol bol emzirin sağın bende devamlı sağıyorum çoğalsın diye 2 aylığız bizde 7/24 emiyo öyle diyim memede kalmak istemesi bu aylar normal diye düşünüyorum daha çok küçük
Byzgl_2019 Elaozlem kaç kilo doğdu. Bemimki de 2300 g doğdu 35 haftalık. Benim sütüm hep azdı zaten erken doğduğu için emmeyi bilmiyordu sarılık oldu mama destekli gittik hep biz. Sizinki her ay kaç kilo aldı yazar mısınız ? Çok araştrma yaptım bu konularda bilgim var
Elaozlem fistikcisahap benim kızda mama vermeden önce emziriyordum gelişmiyordu mamaya başlayınca kilo almaya başladı
Gulbanu Elaozlem doktor kontrolüne kadar emzir verme mama kilosu iyiyse gerek kalmaz. göğüsundeyken ağlamıyorsa sorun yok benim kızım 8.5 aylık çoğu zaman goğüsumden ayrılmıyor öyle uyuyoruz ve seninki daha cok ufak kokunu da ister ondan ağlayabilir.
Neslimmmmm Mirayimran yok düzene girdi artık devamlı memede değil bide çevreyi keşfetmeye başlıyolar 3. Ayında o yğzden daha az kalıyolar memede ve uzun sürede tok durabiliyor bi geceleri uykuya geçerken çok emiyor o kadar
Prensannesi17 Byzgl_2019 mrb Bnm oğlum 2750 doğdu 5. Gün kntrolde 2600 düştü sonra sarılıkdan 1 gün hastane de kaldık 1. Ayda 3100 oldu 52 günde 4 bucuk kilo sizce iyimi
Elaozlem Byzgl_2019 canım benimkide 2300 dogdu 15 gün küvezde kaldı hastaneden çıkarttıgmda 2.200dü 15 gün içinde 400 gram almıştı sadece şuan kaç kilo bilmiyorum salı günü baktırıcam
fistikcisahap Prensannesi17 maşallah iyi gibi pek anlamam ama ne veriyorsunuz meme mi mama mı ikisi de mi
Byzgl_2019 Prensannesi17 bence gayet iyi biz mama kullandığımız halede 60. Günde 4600 dük. Beş kiloyu bulur 60. Güne kadar. Evet biraz zayıf normal kiloda doğan bebeklere göre bizimkiler ama üçüncü ayda farkı kapatıyorlar canım. Sütün varsa hiç mama verme. Benimki şu an bir yaşında 10.500 kilo. Doktorda hemşirede normal doğan bebeler bile bu kafar iyi olmuyo diyor. Sen bol bol emzir o alacak kilo. İlk ay sütün biraz yetersiz gelmiş ama şu an maşallahı var
Prensannesi17 fistikcisahap sürekli emziriyorum elimden geldiği kadar sagıpta uyku arasında veriyorum 1. Aya kadar günde 1 kez 1 ölcek mama verdim sütüm yetmezse 2 kez 2. Aya giricez günde 2 kez 2 ölcek verym