Çok dalgalı bi hayat çizgim var :)
11 yaşında annemi kaybettiğimde benden küçük iki kardeşimde olunca bir anda pıt diye kocaman bir insan oldum ,
Birde eşimle beraber hayat yolculuğuna çıkınca bambaşka oldu her şey. Hiç yapmadığım şeyleri onunla yaptım , gitmediğim yerlere onunla gittim ,
Dünya tatlısı bir kızımız da olunca şuan hayatımız onun etrafında dönüyor 💕