gizememre
Gelin geldiğim ailenin her hangi bir üyesini konu ne olursa olsun asla savunmama gerektiğini anladığımda hertürlü nankörlük,hain,ikiyüzlü insanlarla sınandım ve iyikide sınanmışım gerçek yüzlerini gördüm ve çok şükür herkesten uzakta çocuklarımı büyütüyorum.Gerçekten kimsenin benim gibi olmadığına çok emin oldum,çok yanlızlık çektim, çok ağladım rabbime şükürler olsun dünya yakışıklısı bir oğlum oldu,onun doğumuyla ne dert kaldı nede keder Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah