nurrr34 seval868_ yazılanlar insanın aklını karıştırıyo sma aptamil şimdide bebelacta çıktı haberler vallahi napcağımızı şaşırdık ya. Hippte şuan böyle bir durum yok sanırım o yüzden de tereddütte kalıyorum
aleynaderin1 nurrr34 normal olması gerekiyordur belki ama her çocukta farklıdr yani bence mama dene ya bu iş ne yazık ki böyle
sevilayy8 nurrr34 merhaba benim bebeğimde doğduğundan beri emiyor 5 aydan sonda mama takviyesine başladım 6. Aya girecek emerken kusuyordu şuanda kusuyor çok hareketli hep dönüyor midesini eziyor ondan mı yoksa mama ve emdiği için reflü mü oldu bilmiyorum ya yaşayan var mı ve siz hangi mamayı kullanıyorsunuz
nurrr34 sevilayy8 ben hipp kullanıyorum sizin ek gıda dönemi başlamış birde maşşallah. Ama okuyorum buradaki yorumları çoğu bebekte kusma var sanırım
nurrr34 sevilayy8 öyle diyolar banada kusuyorsa yarıyo yok işte fazlasını çıkarıyo falan diye kilo alımı iyi aslında
sevilayy8 ifakett ay bende bu akşam çok kafaya takmaya başladım yıldım artık çünkü 6. Ay kontrolümüz var ozaman doktora söyleyeceğim bakalım ama diyeceği şey ya normal dicek ya mama dokunuyor falan
irem_zengn nurrr34 benim bebeğimde çok kusan bir bebekti bizde anne sütü + mama kullanıyoruz hipp kullanıyordum oğlum kusuyordu hep şimdi aptamil Ar mama kullanıyoruz kusan bebekler için özel bir mama biraz pahalı ama ne gaz yaptı ne kabız mamayı yedikten sonra kusması bitti anne sütü içinde arada az az fazlasını çıkarıyor sadece yedikten sonra da kusmaması için en. Az 15 dk dik tutuyorum biraz eğimli yatırıyorum
nurrr34 irem_zengn bende reflü yatağında yatırıyorum doğduğundan beri. Yedirdikten sonra zaten gazını çıkartayım edeyim derken 10-15 dk geçiyor gazını çıkarırken zaten bi kusması oluyor daha sonra yatırdıktan sonra yakasına falan gelince hep ıslanıyo önlük takıyorum artk
edbet95 Bebeğinüz bebeğimle aynı ay aynı durumda 60 cc 3 kere veriyorum Reflüsğ var bebeğinizin AR yazan mamalardan alıcaksınız gayet dğzeleceksinğz ben aptamil AR kullanıyorum reflğ bitti gaz kabızlık yok kılo alımıda iyi
nurrr34 edbet95 nereden alıyorsunuz market ve eczaneden rahat bulabilirim değilmi diğer mamalar gibi?
nurrr34 seval868_ burada okudum bende ne kadar doğru yanlış bilmiyorum belki önünüze bununla ilgili post çıkmıştır
sevilayy8 nurrr34 evet bi arkadaş mama fazla verme ek gıdayla destekle birde emzir diyor napıcam bilemedim
irem_zengn nurrr34 evet bende önlük kullanıyorum kullandığım mamayı tavsiye ederim kıvamı daha koyu diğer mamalardan kusmasını önlüyor