Benim bebeğim de sizin gibi anne sütü artı mama gidiyoruz Sma kullanıyorduk o zaman da kusuyordu, Hipp e geçtik o zamanda kusuyordu gaz yaptığı için goldan goat a geçtik hala kusuyor. Ve dediğiniz gibi su kusuyor doktor da bebek reflüsü dedi önemli olan fışkırır tarz da mı değil mi fışkırır tarz da oluyorsa idrar yolu enfeksiyondan şüpheleniyor