canmomy6 bebelac 4 diyene kadar devam edicem burdan mecburen. Çünkü başka mama almıyor benim kızım, bunu içirtene kadar neler çektim
Şuan 14 aylık, en azından 18 yada 20 aylık olana kadar idare edebilirsem, bıraktırırım en azından sonrasında.
Gerçekten ne vereceğimizi şaşırdık
Bebelac en temiz içerikli dedikleri mamaydı birde🤦🏻♀️🤦🏻♀️