2 yaşına kadar nasıl ki anne sütü şart, anne sütü almayan bebeklerde de mama şart.
Bıraktıramıyoruz ama insan ne vereceğini de şaşıyor
Ben bebelac 4 kullanıyorum, ordan devam edicem kızım başka mama almıyor. Zaten bebelac 1 için vermişler uyarıyı sanırım.
Yani bebek için bişey üretiyorlar, onu da beceremiyorlar toplatıyorlar.
Ortalık zaten evladının canından korkan anne dolu, bide üstüne bunu ekliyorlar 🤦🏻♀️