09dilek narlinco kaç cm olduğunu bimmiyorum sağ kulağının altında ve ense kökünde var iki tane. Sağolun dizede geçmiş olsun. Rabbim korusun önceden çok enfeksiyon geçirdi ondan olabir. Psikolojim bozuldu banyo falan yaptırırken hep her yerini kontrol ediyorum başka var mı acaba diye falan. ,
Aydn41 narlinco teşekkür ederim. Sol kulak altında şişlik vardı indi sonra sağ kulak altında şişlik oluştu oda indi. Şimdi tekrar sol kulak altında var. Ultrasona girmedik henüz yarın doktora gideceğiz. Bu zamana kadar antibiyotikle geçeceğini söylediler. Kan temiz çıktı kbb de muayene etti küçülmüş varla yok arası dedi ama tekrar şişlik olunca hematoloji ve enfeksiyon alanlarına götürmemi söyledi.
ayzayz Aydn41 çok geçmiş olsun kontrol sonrası son durumu ve doktor yorumlarını da bizimle paylaşabilir misiniz?
Aydn41 ayzayz teşekkür ederim. Doktora gittik. Kan tahlili yaptı ve ultrason istedi. Kan tahlili sonucuna göre önemli bir şey olmadığını, enfeksiyon sonucunda oluşmuş olabileceğini söylediler. 1 ay sonra ultrason çektireceğiz ve kontrole gideceğiz.