Ben bir ara psikolojik destek almayı bile düşündüm neden küçülmüyor neden duruyor neden düşüncesi ile kafayı yiyordum etrafımdakiler kapat artık konuyu kötüyü çağırma bile dediler ama anne yüreği aklımdan atamıyorum. Şuan 3 aylık kontrol geldi ama inanın randevu almaya korkuyorum hadi büyüdüyse diye değişik ve anlatılmaz bir süreçmiş.