ahra_k byhn_yldrm biz 10 ayligiz ve düşünün 6,5 kg. Kız Bebek ama yine de çok çok zayıf sizinkine göre. Yani sorun ne anlamadım bir sürü doktor gezdik bizde onlar da bişey demiyor. Düzgünce beslenseler alcsklar ama sorun beslenmeleri
shi Ogemigelecek benim kzımda 27 aylık saatlerce başını bekliyorum çok zor yiyor malesef bende senn gibiyim canım Allah kolaylık versin