Çocuğunuzda sessiz reflü olabilir. Aynı şekilde çok ciddi beslenme reddi yaşadık bizde. Sürekli uykuda içirmeye çalışırdım. Bir yandan ayağımda sallayıp bir yandan içirirdim ninni açıp. Uyku harici tek yudum içtiğini bilmem. Bahsettiğiniz ml ler çok düşük lütfen başka bir doktorla görüşün. Kaşık mama alıp formül mama ile hazırlayıp vermeyi deneyebilirsiniz. Ana kucağında eline bir oyuncak verip o şekilde kaşık mama yedirirdim. Denerseniz sevebilir belki.