aslanbebekkkk 16 Şubatta gönüllü olarak Kahramanmaraş’a gitmiştim, giderken yolda sağlam kalan evlerin ıssızlığı, enkazlar, sessizlik beni çok etkilemişti. Sonrası hep acı hatıralar işte. İnsanlar çok zor zamanlardan geçtiler, çok zor şeyler yaşadık ülkece. Tek temennim bir daha yaşanmaması fakat hala hazır değiliz ve hazır olabilme umudumda oldukça az. Yine de tedbirlerimizi almamız lazım, en basitinden deprem çantası, hayat üçgeni noktaları gibi evde küçük önemler alabiliriz. Tabi daha büyük önlemler politika yapıcılar tarafından alınmalı.
Gidenlere rahmet, kalanlara sabır diliyorum.