Sabahtan beri instagramda depremle alakalı videolar izleyip ağlıyorum. O çaresizlik insanların ailelerini kaybetmeleri.. enkazın altında sevdiklerinin ölüsüyle günlerce kalmaları. Allah bir daha yaşatmasın. Yaşayan herkese geçmiş olsun ❤️🩹 ölülerimize Allah rahmet eylesin. 2020lere geldik hatların çekmemesi, insanlara yardım ulaşamaması, hatalı yapılan yerleşim yerleri evler kabul edilebilir gibi değil, yardım kuruluşlarının yardımları ücretle satmak istemesi, mültecilerin enkazları yağmalaması.. Kimin en ufak bir ihmali varsa bu dünyada da ahirette de en ağır şekilde cezasını çeksin. Üzerinden 3yıl geçmiş insanlar hala ilk günki gibi yaşıyorlar orada. Yapılan konteyner kentleri su basıyor sel alıyor. İçim çok dolu. Halkı halktan başka kimse düşünmüyor.. umarım sarılıp eskisi gibi birlik içinde ülkemiz ve kendimizin menfaati için birlik olabiliriz tekrar.