Pamukhanim_ bu konuda yanlışınız var. Ben bir uzun yaşam için önerilerde bulunan fonksiyonel beslenme profesörünü takip ediyorum. Normal siyah çaya bile bir dal atın, özellikle kadınlar için çok faydalı diyor. Her şeyin fazlası zarardır elbette. O anlamda zararlı olabilir.