poyrazmom2604 Maksat sohbet olsun kızlarr en sevdiğiniz favori olmazsa olmaz takınız nedirr? Benim şahmeran ve yüzük barış manço gibi takıp takıştırırım😂birde anlamlı kolyeler eşim sevgililik döneminde almıştı 5 yıldır boynumdan çıkarmıyorum😌
Niyesordunbucevabi poyrazmom2604 Ben altın harici takamıyorum alerji yapıyor vücuduma kabarıyor heryerim. Pullu zincirim vardı onu çok severek takardım ev alırken sattık herşeyi şimdi hiçbişe takamıyorum malesef 🥲
ayshkn poyrazmom2604 benim olmazsa olmazım küpe ya tane delik var kulağımda, elimden gelse 1-2 tane daha deldirirdim. Bileklikte çok severim 🌸
poyrazmom2604 ayshkn benim kulağımda da birinde 5 diğerinde 3 tane delik varda eskiden çok takardım artık pek takmıyorum anca bayramda seyranda🙂
ayshkn poyrazmom2604 ay benimde öyle birinde 5 birinde 3. Yok ben takıyorum bazen hepsine olmasada küpelerim olmazsa eksik hissediyorum kendimi 💁🏼♀️
kubra00k Altın dışında takı takmam. En çok sevdiğim bileziğim ve kolyem. Fakat dışarda takmıyorum malum hırsızlık gasp çoğaldı insan korkuyor
poyrazmom2604 kubra00k bende altın takıncada herkes bana bakıyomuş gibi hissediyorum özellikle düğünlerde falan rahatsız oluyorum istemsizce
oylesinebiri__ poyrazmom2604 evet 🙂↕️ param ona yetmedi kolye yüzüğünü aldım kolyeyi hiç takmıyorum 😂
suhedaaaaa poyrazmom2604 Şahmeran bende çok severim ama egzamalı ellerim takmama izin vermiyor 🥲🥲🥲 en sevdiğim takı halhal benimde çok iyi hissetiriyor o görüntü