gizematadeniz ayy canım inan yemiyor ama😀 hatta bakanlar diyor banaki bu nekadar zayıf bir çocuk. Yüzü flan ince asla tombul değil. Ama kalıplı bir çocuk herhalde kemikli bilemiyorum. Günde 1 öğün ana yemek yer. Oda kıymalı çorba. Yanında yoğurt. Sabah kahvaltısını yapar peynir yumurta. Akşam asla yemez mesela hiçbirşey ağzına sokamıyorum. Dün bile akşama doğru muz yedirmeye çalıştım ama yok yemedi. Milletin 2 yaş çocuklarına bakıyorum günde 2 kez ana yemek yiyor. Benim ki sadece 1 kez. Bence kiloyu aldıysa şu verdiğim cevizlerden bademlerden aldı. Avokadoda çok yedirirdim. Onuda artık yemiyor