Dcnk boy kısmı genetik bir durum sanki ya. İlk kızım uzun boylu ama zayıftı. Hep en alt sınırda olurdu kilosu hala öyle, bu iki senedir boyu da artık uzamaz oldu. Minyonlaştı.
İkinci kızım da anne karnından itibaren hafta olarak önden gidiyordu hep.
Bugün kontrolü vardı, 4 ay 70cm 8kg geldi. Doğduğunda da iri bir bebekti. Kemiklerinin gelişimi açısından d vitamininin önemli olduğunu söylemişti geçen aylarda doktor bir de ona çok dikkat ediyoruz.