bebegimatd Biz de ilk düştüğünde burada Medicana Hastanesi’ne gitmiştik. Prof. Dr. ilgilendi ve tomografi isteyen de oydu. Taburcu olduktan bir hafta sonra içim rahat etmedi. Ben doğumu tam kapsamlı bir hastanede yaptığım için Memorial’a gittim ve bir beyin cerrahı Doç. Dr.’a görünmek istedim.
Doktor görüntülere baktıktan sonra, bu kadar küçük bir çocuğa tomografi çekilmesinin aslında çok da gerekli olmadığını söyledi. Bu aylardaki bebeklerde ilk değerlendirme genelde bıngıldaktan yapılıyormuş. Kafatasları hâlâ gelişim aşamasında olduğu için çoğu çatlak kendi kendine iyileşebiliyormuş.
Bizim bebeğin kafasında önden arkaya doğru bir çatlak vardı ama doktor hiç korkulacak bir durum olmadığını söyledi. Hatta küçük bebeklerde çok daha büyük ameliyatlar yaptıklarını, kafatasını boydan boya açtıklarını ama 2-3 ay sonra kontrole geldiklerinde sanki hiç ameliyat olmamış gibi iyileştiklerini anlattı.
Yani demek istediğim şu: Gerçekten korkma. Küçük çocuklar sandığımızdan çok daha hızlı toparlıyorlar. Tabii ki doktor kontrolü önemli ama çoğu durumda iyileşme süreçleri bizi şaşırtacak kadar güçlü oluyor. Şunu da eklemek isterim son göründüğümüz doktor işinde tamamen seviye atlamış inanılmaz bir cerrah . Onun söylediklerini ilettim size . Şuan bebeğim 9 aylık ve çok sağlıklı allaha şükürler olsun ki .