bebegimatd Bebeğinde benzer durumu yaşayan var mı lütfen destek olalım kafatası kırıklarında kanama oldugu nasıl belli oluyor? Lütfen bebeğime dua edin
Retzja bebegimatd Anlayamazsınız bunu evde, eğer bir şüpheniz varsa düşme gibi lütfen acile gidin. İhmale gelmez.
tuayyo bebegimatd benim bebeğimde 2 aylıkken bebek arabasından düştü asfalt zemine kafatasında çatlak oluştu kanama alanı vardı ancak bu moraran yer gibi düşün demişti doktor kan toplanması gibi küçük olduğu içinde kendi kendine iyileşir dedi doktor
bebegimatd tuayyo kanama belirtisi var mıydı Genel fiziki durumu nasıldı doktor kaç kere tomografi çekmişti ne sürede iyileşti? Yardımcı olun lütfen psikolojim mahvoldu
tuayyo bebegimatd evet kanama alanı vardı ancak bilinci açıktı emiyordu ellerini birleştirip hareket ediyordu tamografi emar hersey çektiler 2 kere . 2 gün hastanede kaldık. Kusma göz kayması herhangi bir belirti olmadı . Düştüğü yerde çok yüksekti beton zemine kafa üstü düştü. Rabbime şükürler olsun ki sadece çatlak vardı kafatasında . Bebeklerin bıngıldağı açık olduğu için kafatası kendi kendini iyileştirebiliyor . Bebeğinizin son durumu nasıl ?
Minkpndam Kuzenimin bebeği 36 günlükken pusetten düştü ve kafatasında çatlak oluşmuştu kanama alanıda olmuştu galiba şuan çok iyi 5 kez tomografi çekmiştiler kanama alanını kontrol etmek için koca adam oldu maşallah suphanallah 6 yaşında şuan
bebegimatd Minkpndam lütfen yardımcı olur musunuz konuşma şansınız varsa sorabilir misiniz ilk tomografide mi kanama ortaya çıktı süreçleri nasıl ilerledi lütfen yardımcı olun pusetten düştü
Minkpndam bebegimatd merhaba ben konuya az çok hakimim düştükten sonra çocukta bilinç gitmiş sonra kanama alanı olmuş kafasında tomografide yatış vermiştiler o kanama alanı başta yükselmişti bi oranı vardı en yüksek oraya kadar gelmişti sonra kendiliğinden düşmüştü
ng08 bebegimatd Beyin kanaması ise düştükten sonra fışkırarak kusma göz kayması morarma gibi belirtiler olur. Kafa tasında oluşan kırık sebebiyle oluşan bir kanama ise ancak tomografiyle anlaşılır…çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin🤲
meliiii ng08 bizim morarma dışında diğer belirtiler olmuştu ama röntgen dışında bişey cekmediler maalesef
ng08 meliiii Geçmiş olsun…büyük riske atmışlar…böyle durumlarda hemen başka hastaneye gidin söz konusu hastaneyide (cimere) şikayet edin. Umarım bebeğiniz şuan iyidir?
meliiii ng08 yurtdışında yaşıyorum özel hastaneydi başka da yoktu devlet de bakmıyor düzgün maalesef şuan iyi çok şükür durumu en son eeg de çektik