Burdan okumak isteyen herkese söylüyorum. Bebeğim tam 19 gün yoğun bakımda kaldı solunum destek cihazına bağlandı yoğun bakımda yattığı için farklı bakteriler ve virüsler bulaştı bebeğimi tam düzelmeden hastaneden çıkarttılar. Eve geldi başka bir doktora götürdüm kanındaki iltihap 6ydı antibiyotik verdi. Evde nebül tedavis bol bol burun yıkamayla hallettik. Şuan hala burnu tıkalı yoğun bakıma yatırmadan önce ciğerleri daha iyiydi orda kaptıklarıyla daha kötüleşti.