Merhaba öncelikle, geçen ay bizde 26 günlük bebeğimle 6 gün hastanede yattık. 6 günde çok güzel iyileşme gösterdi çok şükür. Hastanede olmanız şuan çok iyi hiç korkmayın ki sizin bebeğiniz daha büyükmüş. Yenidoğanlar için daha tehlikeli bir hastalık bu. Bize ilaçlı hava,antibiyotik ve oksijen tedavisi uygulandı. Sürekli burun yıkama yapıldı, ciğerlere inmeden kurtardık şükür. Sizde kısa süre de insallah evinize kavuşursunuz.